lunedì 30 novembre 2009
PRENDERE NOTA

INFORMAZIONI GENERALI
Il prezzo concordato per il menu a base di pesce è di 45 Euro a persona !
Per chi viene da venezia si parte in macchina da Piazzale Roma alle ore 12.00 !!!
Chi invece raggiungerà il ristorante con i mezzi propri potrà contattare Gigi per le informazioni neccessarie al numero 3356163583 . La conferma invece della presenza al pranzo la potrete dare qui sul blog o al mio numero 3491486883
FORNIRE LE INFORMAZIONI CON TEMPESTIVITA' SARA' GARANZIA DI UNA BUONA RIUSCITA
DEL NOSTRO INCONTRO .
- segue menu -
PREDA NATURALE
Cio' che novità inaspettate che go da darve !!! Intanto comincemo da na roba divertente me vien già da rider !!!! bhe insomma ricevo sua meil sto contatto da facebook mai visto e mai sentio ma come che eso el nome de chi che gera me se venio i cavei dritti ... PREDA NATURALE e vedo sta foto de sta dona mesa cubana go pensà Cio go pensa cossa ea vol da mi sta quà ma ea xe matta no andarà miga inserca de accasarse da mi vero? che ti vedi che svolo che ghe fasso far Insomma me ga basta veder ea foto eser el nick che go subito scanceà tutto senza eser !!!! A distansa de giorni entro su facebook perche ricevo un messaggio della Monica Ferro che go invità al 13 e sul blog e cio me ritrovo danovo sta preda naturale basta penso che vado all'ufficio immigrati clandestini ea faso tornar a casa AHHAHAHHAHHAHHA ma savè chi che gera la simpaticissima ANTONELLA FESTARI HHAHAHHAHAHHAHHA so ancora che rido !!!
ANTONELLA E MONICA fatevi sentire al piu presto e confermate la vostra presenza BACI !!!
P-S. Rigigi cosa ti disi se comincemo a meter so sto programma do orari un indirisso no digo robe onghe !!!
ANTONELLA E MONICA fatevi sentire al piu presto e confermate la vostra presenza BACI !!!
P-S. Rigigi cosa ti disi se comincemo a meter so sto programma do orari un indirisso no digo robe onghe !!!
domenica 29 novembre 2009
venerdì 27 novembre 2009
CIAO CESARE B.
Ciao Cesare sono contento di sentirti !!!! Sono sicuro e penso di poter parlare a nome di tutti e dire che anche nessuno di noi si è mai dimenticato di te !!!
Pensandoti non posso non ricordare la tua simpatia la tua bonarietà e a chissà quante risate abbiamo fatto in tua compagnia .
Per quanto riguarda Il 13 siamo tutti in attesa che capitan RIGIGI ci illustri i dettagli ma tu spero sarai in tempo per farti dare al lavoro la giornata libera e raggiungerci in quel di maerne per passare tutti assieme una bella giornata !!!
Dai fammi sapere al piu presto che ti aggiungo alla lista !!!!!!!
Pensandoti non posso non ricordare la tua simpatia la tua bonarietà e a chissà quante risate abbiamo fatto in tua compagnia .
Per quanto riguarda Il 13 siamo tutti in attesa che capitan RIGIGI ci illustri i dettagli ma tu spero sarai in tempo per farti dare al lavoro la giornata libera e raggiungerci in quel di maerne per passare tutti assieme una bella giornata !!!
Dai fammi sapere al piu presto che ti aggiungo alla lista !!!!!!!
giovedì 26 novembre 2009
domenica 22 novembre 2009
EA MADONNA DEA SALUTE

CIO' SE ANDAI VERO IERI? No steme miga domandar dove ah? Se se andai alla MADONNA DELLA SALUTE vogio saver !!!! Vardè che ve dago l'oio de ricino !!! Mi si gero in prima fila , in tarda serata go dito ghe sarà manco gente seeeeee bonanotte gera ancora pien ma ghe so sta anca mi co ea me bea candea comprada fora sui banchetti ( si miga e go a casa de scorta ) bhe insomma vado per far impisar sta candea e già me se venio su nervoso Cio' ghe gera sta svalada che invesse de tor e candee dea gente che se accalcava ea davanti ea pensava a stuar quee che gera già impisae voevo dirghe cio tol su ste candee che ti ghe pensarà stasera co ti va casa a stuar el mocolo... Bhe go comunque aspeta ste gran stuae e alla fine ghe go da ea candea e dopo seriamente go dito e me preghiere per tutte e persone che ghe vogio ben perciò anca per vualtri go saludà ea mia cara Cristina e alla fine go prega un fia anca par mi Visto mai? Ma ricordeve co e robe e se fatte co amor ecco che sona i telefoni che gera restai muti par tanto tempo ecco che se ritrova i amighi de na volta quei che no se desmentega quei che fin a poco tempo fa mai gavaria pensa che tutto questo podesse suceder par davero !!!
BACI A TUTTI
Iscriviti a:
Post (Atom)
