giovedì 25 febbraio 2010

LUNGO IL CIELO

Ciao ragazzi. Ecco di nuovo qui la vostra poetessa.
Stasera vi propongo una mia poesia scelta ed inserita nella antologia
"70 POESIE PER DON MAZZI", una pubblicazione che raccoglie interventi poetici di autorevoli esponenti della poesia italiana contemporanea. La critica ha valutato la mia poesia come migliore lirica dopo quella del grande poeta Edoardo Sanguinetti e di ciò sono molto contenta. Buona lettura e tanti baci a tutti!


Ho visto rondini
impazzire
lungo il cielo
tra il campanile
e i tetti,
l'aria tersa
dall'ultimo temporale...
I miei occhi guardano
altrove,
soffro il volo
altrui
e ascolto la mia prima estate
con diffidenza.
Se il sole mi accecasse
allora sì
vedrei oltre l'oscurità.

sabato 20 febbraio 2010

Ciao a tutti anche febbraio se ne sta andando ed il blog sta sonnecchiando un po.
Questi primi due mesi del 2010 mi hanno tenuto un po impegnato in altre direzioni
e dato che mi ritrovo un paio d'ore senza dover correre da nessuna parte mi siedo un attimo a scrivere due righe . Si nota che da un po manca Gigi ma con l'annunciato trasloco prima che si sia sistemato ed abbia ripristinato la connessione mi sa che dovremo attenderlo ancora un po . Nel frattempo el caro Cocco ha già finito di farci vedere le foto dei bei tempi? E tutti gli altri santrovasofriends che stanno facendo? Mi sa che dovremo trovare un nuovo concorso per il prossimo ritrovo Mi sembra che pochi partecipavano alle escursioni " galeotte " in barca e perciò non tutti possono ricordare a chi la chiappa appartenga . Lasceremo a Gigi il compito di scoprirlo sempre ammesso che la cara Barbara non abbia obiezioni !!!
Quindi se viene qualche idea scrivetela subito nel blog !!
Vi saluto e Buon Weekend

domenica 7 febbraio 2010

CRONACA ORDINARIA

Cronaca di un viaggio venezia mestre !!!

Ieri pomeriggio dovevo recarmi alla feltrinelli a mestre quindi penso ...
... ciapo el 4 cussi smonto alla tersa fermata del corso del popolo fasso
via mestrina e passo proprio davanti a quea bea pasticeria giusto
per l'ora del cafè e de na fritoa.
Monto su sto 4 fermo al so posto in piasal roma e penso ma varda che fortuna
de soito sti pulman xe sempre strapieni e oggi go perfin l'imbarasso dea scelta de dove sentarme . Ciò! no eo gavesse mai dito come che monta l'autista sarà montà minimo 20 persone tutte su un colpo na sofegada che no te digo ma el beo doveva ancora venir El sera e porte e partimo !!! E prime quindese persone intorno de mi
i gera mesi romeni o so de là e mesi bangladesh o so de la .
CIO' segoa bate agio uno a zero no ghe ne podevo piu so fin smontà na fermata prima
che me sentivo fin mal Ma se mai permesso col pensiero che gavarò dito e peso paroe che conosso !!! Ben fata ea caminada riciapà el respiro e bevuo el cafè e magnada ea fritoa me gavaria anca ripreso !!! Naturalmente scopro anca de aver fato un viagio a vodo perchè queo che sercavo no o go trovà!!!! Vaben digo intanto gavarò fato un giro e pol el pèso xe passà me piasso sua fermada de ritorno e speto sempre sto famoso 4 El riva monto e digo ara che ben me fasso el viaggio sentà . E cussi fasso pensè me go scelto anca el posto !! Ciò a un dato momento me ciapa alla gola un profumo ma cussi forte e nauseante che me pulsava perfin e tempie Eh no ciò no xe possibile quà no se se pol piu mover in pase Me giro par veder come xe possibile un fato del genere e me vedo sta dona sentada da drio de mi col muso perfin trasognà Ghe gavaria sigà Che casso ti sogni co quel muso da ebete no ti vedi che ti me fa venir su persin ea fritoa che go magnà me fa persin mal el pulman che de soito tegno bota!! Naturalmente tutto questo no gheo go dito ma co l'ociada che ghe go dà so andà ben oltre !! E cussi me ga tocà alsarme andar tutta da staltra parte del pulman e farmea in pie!!!
Come che so smonta in piasal roma gavevo talmente bisogno de ciapr aria che so arivà a pie fin san saccaria sensa gnanca inacorserme !!!!!
Anca doman vado a mestre .. si si ga proprio da esser.... !!!